4.3.11

განახლებული სახელმძღვანელო

მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის ინიციატივითა და მომზადებით გამოიცა განახლებული სახელმძღვანელო ,,ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში”. სახელმძღვანელო წარმოადგენს შესაბამის საგანში მასწავლებელთა ტრენინგის პროგრამას და შედგება 4 მოდულისაგან.

მოდული I. კურსის შესავალი
კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, შეფასება
ისტ-ის (ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიები) როლი და მიზნები სასწავლო პროცესში
სწავლება-სწავლის თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
მასწავლებლის კომპეტენციების სტანდარტი ისტ-ში
სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები და
ისტ-ის გამოყენება

მოდული II. გაკვეთილის ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები
სწავლების სამფაზიანი მოდელი
სწავლა-სწავლების ეფექტური სტრატეგიები
ტექნოლოგიებით გამდიდრებული გაკვეთილის დაგეგმვა
სასწავლო მასალის/რესურსების მომზადება ისტ-ის საშუალებით
სასწავლო პრეზენტაციების მომზადება
სიმულაციების, აუდიო-ვიდეოსაშუალებების ეფექტური გამოყენება სასწავლო პროცესში
სწავლის შეფასება ისტ-ის გამოყენებით

მოდული III. სასწავლო პროექტის ორგანიზება ისტ-ის გამოყენებით
სასწავლო პროექტის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები
ეფექტური სასწავლო პროექტის ძირითადი მახასიათებლები
ისტ-ის გამოყენება სასწავლო პროექტის და გეგმვასა და განხორციელების პროცესში
სასწავლო პროექტის შეფასება

მოდული IV. თვითშეფასება და პროფესიული განვითარება ისტ-ის გამოყენებით
მასწავლებლის პორტფოლიო და ელექტრონული პორტფოლიო
მასწავლებლის პროფესიული განვითარება ისტ-ის გამოყენებით.
სახელმძღვანელო შეგიძლიათ მოიკითხოთ საჯარო სკოლის ბიბლიოთეკაში.